miércoles, 29 de mayo de 2013

O nacemento

Hola querido público. 

     A partires de hoxe comeza unha nova etapa na miña vida. Acendeusme a bombilla e decidin facer un aporte á sociedade compartindo contidos co mundo a través do meu blog. Pode ser unha mera reflexión, ó mellor tan só literatura, tal vez unha tolería técnica, un recordo. Da o mesmo. Todo son ceros e uns que flotan no ciberespacio para conformar o contido que buscabas cando atopaches a miña bitácora e que pretenden contribuir a manter viva a rede. Dende o meu lúgubre espazo de pensamento comezo a difundir as miñas curiosidades, dúbidas, imaxes, coñecemento (filtrado pola miña mente inquisidora) e todas as cousas que necesiten estar presentes, de forma efímera, de forma permanete, quen sabe... 

Saudos. 


3 comentarios:

  1. Bienvenido al mundo de los "bloggers"! :) Seguiré atentamente tus aportaciones... ;)

    ResponderEliminar
  2. Benvido Manu..Como me sona esa foto jeje..

    ResponderEliminar
  3. Hay momentos en la vida en que una situación que creíamos controlada, nos desmorona por dentro, hace plantearnos nuevos retos...supongo que es lo que sucedió en los Ancares, cuando un chorro de luz ilumina tu caminar...se que llegaras lejos porque veo que consumes bombillas ecológicas de bajo consumo. Espero impaciente la entradas de este blog. Mucho animo Manuel

    ResponderEliminar